Ett veterinärbesök senare.

För första gången på flera dagar så har jag ätit riktig mat på kvällen.
Potatis och kyckling med sallad. GOTT! Nu är jag vrålmätt och trött som en gris.

Slutade tidigt på jobbet idag för att åka till Rättvik och kolla Helge. Jag säger inte hur det gick för när jag gjorde det sist gick det åt skogen igen.

Tog en liten promenad med Eliana, Helge och Häxa när vi kom tillbaka sen började det åska så då gick vi hem och alla hästar hann precis komma in innan det brakade loss ordentligt. 

Imorn blir det jobb sen ska jag och kusin se showen Andreas spelar gitarr i. Ska bli riktigt kul! Och jävlar om dom inte är duktiga för då har A varit borta dygnet runt i onödan. Ska bli skönt att det är klart efter helgen iaf. Undra om han minns hur jag ser ut? =P

Här är en liten påminnelse!



Kommentarer
syster

Mysigt du och Luffe verkar haft! gammelfarbron!

Håller tummarna att vet.besöket gav positiva känslor.! Förstår med hästarna, djuren betyder mer än vad man någonsin kan förstå eller förklara för någon som inte varit med om det själv. <3

2011-05-12 @ 23:47:05
URL: http://sofiekans.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0