Dagens ridning.



Fina, fina gammelmannen.

Dagens ridpass var lite fortsättning på igår. Sidvärts, lydnad. Han blev mjuk och fin väldigt snabbt idag, alltså borde gårdagens ridning gett resultat. Jag red inte så länge idag, 45 min ca. Vill inte nöta på honom utan gav mig när han kändes riktigt fin och "med". Galoppen kunde väl varit bättre men traven var ist väldigt bra så jag är nöjd ändå. A var snäll och tog lite kort.

Det är så nyttigt att se sig själv på bild ibland! Här ser man tex att jag måste räta på mig mer under lättridning och få bak axlarna.




Imorgon ska G få ett lugnt pass i skogen med lillasyster och jag och Helge går med. Han är tokig och vill inget annat än att springa och busa =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0