Bloppis!

Den här gången med både häst/ryttarutrustning och vanliga kläder.

Maila eller lämna en kommentar med ett bud vid intresse: [email protected]
Obs! Ange vilket nr ni är intresserade av.
Högstbjudande vinner men jag säljer inte om ett ensamt bud är alltför lågt. Hämtas i Mora eller så skickar jag, köparen betalar frakten.

1.
Martingal, storlek full, använd en gång. Från German Line



2.
Ljusblått schabrak. Använt endast ett fåtal ggr.



3.
Mörkblått dressyrschabrak.



4.
Inspänningstyglar.



5.
Transport/stalltäcke. Storl 145, ena bogspännet trasigt men går att använda ändå. Något slitet men fullt användbart.





6.
Vinrött fodrat täcke. Storl 145 men passar större hästar bra också.
Ett spänne lite böjt men det går att avända lika bra som ett vanligt.





7.

Fleecetäcke. Storl 155.



8.
Tömkörningsgjord. Passar både storhästar och C-D ponny.



9.
Höga transportskydd. Storl full. Lite nötta utanpå men hela inuti.



10.
Brunt schabrak.



Kommentarer
amanda

Shabrak, 2, 10 & 11. Alla för 350. Lämna svar i kommentar på min blogg eller min mail.

2011-05-08 @ 16:47:48
URL: http://teamdalarna.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0