Pigg i benen.

Nu känner jag mig rätt nöjd.

Gymmet igår och jag har en träningsvärk utan dess like idag. Red sedan Grande en ut-och-röra-sig-sväng och svängde ihop riktigt god mat.

Idag har jag sprungit både till och från stallet ( 2km dit så ingen långvända direkt). Dit i spöregnet och hem sprang jag intervaller och benen kändes så lätta! Det gick faktiskt jättebra. Det händer nånting med träningen, äntligen. Har ju bara tränat 3ggr vecka sen december ;) Nu blir det ännu mer.

Helge blev tömkörd idag i 20-25 min. Förut slängde han fram höger framben så mkt att benet blev helt rakt en dm innan marken och nu gör han lika med vänster också. Hoppas det betyder att han inte har ont längre. Ska ringa kliniken imorn och hoppas snön har smält från deras plan så jag kan kolla Helge. Behöver väl inte säga att jag vill sätta igång honom =)



Det är pay and jump i Mora i helgen. Lite sugen att vara med men sista anmälan är slut och jag ska hämta hö också. Allt händer ju samtidigt hela tiden.



Kommentarer
Elin

sv: ja precis, det sker liksom inte över ett ridpass att man har ridit till hästen, utan det måste ju hända en utveckling under tillridningen. :)



Hoppas du kan boka återbesök!

2011-03-23 @ 20:34:05
URL: http://stallvran.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0