Målgången i Vasaloppet från igår. Det är s...

foto1445 (MMS)

Målgången i Vasaloppet från igår. Det är så mysigt att titta på Vasaloppet, både starten hemma framför tv:n och målgången live. Vasaloppsveckan har aldrig varit något jobbigt för mig även om jag bott så centralt det går i flera år. Jag gillar när lilla Mora livas upp lite, fast trafiken är förstås inte rolig. I år har jag dock sluppit köa alls, stått och viftat med svenska flaggan och hejat fram Jörgen Brink till vinst och haft en skapligt kul kväll på tältet så bara positivt den här gången. Nu är det slut, spåret är bortplogat och vägen är fri, folket har åkt hem och nu är det lugna gatan igen. Vilket det även blir för mig tills det är dags för Skirock i Sälen i slutet av april. Längtar! Vårens höjdpunkt utan tvekan, brukar det vara iaf. Nu är det dags för gymmet! Ska träna tills JAG ska åka Vasaloppet nästa år. Hahahahahaha, eller inte.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0