Fina fina häst.



Jag ångrar mig. Helge är den snyggaste hästen i trakten =) Fast han knappt har några muskler just nu.

Han är för fin för att inte få ridas ordentligt! Hoppas snön fortsätter smälta som den gjort idag så jag får åka och kolla honom nångång. Sen oktober har han inte gjort annat än att stå i hagen och skritta en halvtimme några dagar i veckan liksom, kul.

Idag tog jag en promenad i snöslasket med båda hästarna. Jag var helt pissblöt om fötter och ben när vi kom tillbaka men det gjorde inte så mycket. Sprang både till och från stallet också så dagens träning är gjord. Imorn blir det stenhårt på gymmet! Beach (bitch?) 2011 here I come..eller nåt.

Nu tacopaj och Halv åtta hos mig, nästa vecka visas det från Mora.



Kommentarer
Jonna - en av 3

Älskar hans färg! Hoppas han lyckas bygga lite muskeler med dig :)

2011-03-22 @ 08:20:11
URL: http://entandemcykel.blogg.se/
ellen

Jättefin häst! Älskar skimmlar :)

2011-03-27 @ 17:30:50
URL: http://kuuungarnaa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0