Kvällsridning.

Motionerade hästarna nu på kvällen. Var tänkt att åka till Malung men plånboken sa stopp. Ska ut med nästan 10 000:- för hö i dagarna så fick gott stanna hemma.

Helge red jag ut i skogen ca en timme och tränade på avsaktningar från trav vilket vi är urdåliga på! Det blir mest en dragkamp...typ så här..



Inte vackert.

Fick till några gånger som var lite bättre men det här är något jag måste träna på varenda gång jag rider.

Han var däremot jättefin i skritt. Fin i munnen, klev på riktigt bra och var skapligt avspänd.

Lite bilder.





  

  

Grande skrittade jag ut runt byn 40 min. Bara asfalt. Bra ombyte ibland. Han var mest tittig och fjantig så jag fick inte så mycket ordning på honom.

Imorn blir det nog ett dressyrpass på båda två. Det behövs.



Tänker på de drabbade i Norge <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0