Ingen bra halt och ingen häst i form men e...

foto226m (MMS)

Ingen bra halt och ingen häst i form men en bild från igår iaf. Skriver inte så mycket om hur det går med Helge och det finns en anledning till det. Får se hur jag gör framöver. Har haft en bra helg. I lördag jobbade jag mellan 6 och 11, tog ut hästarna innan, städade ur höskullen efter jobbet och körde amerikanare till Rättvik på kvällen. Igår fick jag sovmorgon och städade lite hemma, firade mormor och fixade stall plus motionerade hästarna. Dagens plan är väl bara stallet. Har beställt ett par ridbyxor som jag hoppas kommer i veckan! Dyra men skitsnygga! :) Det blir ju roligare att rida med ny och fin utrustning och kläder.



Kommentarer
Anna

Man rider ju alltid bättre med dyrare saker också.. haha. :P



2011-07-04 @ 16:19:06
URL: http://jernpiller.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0