3 dagar

3 dagar kvar nu.
3 dagar kvar tills Andreas kommer hem och jag får semester. Behöver jag säga att jag längtar till fredag?
Tömkörde Grande idag ist för att rida. Var så trött att det ändå bara blivit pannkaka. Han var fin iaf men i höger varv var han lite stel och inte lika fin som i vänster.
Helge fick ju vila och medan jag tömkörde fick Helge gå i hagen som är precis bredvid ridbanan. Han rullade sig i gräset och lyckades trampa av sig en sko när han reste sig. Typiskt. Hade det varit en vanlig sko hade jag slagit på den själv men pg-beslag ger jag mig inte på.
Annars har jag inte gjort så mycket idag. Jobbat som vanligt. Börjar mellan 5 och 5.30 nu på dagarna så jag är trööööött vid den här tiden.
Natti natti.
En bild på Helge från oktober förra året.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0