Söndag= Vilodag?

Hade glömt hur skönt det är med sovmorgon! Sov till nio sen klev jag upp och åt en god frukost innan jag åkte till stallet. Inte varje dag man kommer dit mätt och utvilad inte. Brukar vara hungrig och trött efter jobbet. En jättebra kombination när man ska umgås med hästar...
Gjorde klart stallet först sen började jag med Helge.
Tömkörde en halvtimme ca varav 5 min i ganska djup snö. Eller riktigt djup snö faktiskt. Det nådde upp till halva låren på mig så Helge fick gå på volt och ta i lite själv =) Det behöver han. Han är så jäkla kaxig mot allt och alla. 

Grande red jag barbacka idag igen. -20 så jag tyckte det var lika bra så man håller sig lite varm. Red genom byn idag och längs sjön hem. Han var inte lika avspänd som igår men gick väl skapligt på slutet. Min sits var helt okej idag med. Har lite träningsvärk från igår och den lär väl inte vara bättre imorn =P Det är bra att rida barbacka!
Nu ska jag byta om och åka till gymmet och slita lite där också.. Suck.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0