Bilder

Mina fina pållar <3
Några bilder som syster tagit för nån månad sen. De speglar spec Helges personlighet. Busig, bråkig och nyfike
Är hemma hos mamma och pappa och sitter vid "gamla" datorn. Finns massa gamla bilder här. Tänkte bjuda på några.
Här är Helge lite förbannad efter betet. Han hade världens sadeltvång, som synes, och det var inte så mycket annat att göra än att trötta ut honom. Så han fick vara arg och less ett tag sen gick det hur bra som helst. Han kan fortfarande få lite "spel" ibland om han varit utan sadel länge (ca en månad) men jag hoppas han aldrig ska behöva vila så länge igen.
Finaste ponnyplutten Herman.
Han finns tyvärr inte längre efter en olycka i hagen =(
Under flera år så red jag och skötte honom nästan varje dag. Han var lite galen ibland, lite busig och het men en så snäll häst har jag nog aldrig träffat. Har aldrig sett honom med bakåtstrukna öron nånsin, även om han kunde bita och dra en i kläderna när man inte var med =)
Fina du.
En dressyrpass med Grande en varm (ser det ut som) vårdag.
Jag brukar ganska ofta ta promenader med hästarna. Två flugor i en smäll att röra sig själv samtidigt som hästen och det är skönt för dem att bara ut och gå ibland utan ryttare på ryggen.
Grande i hagen.
En härlig ridtur en "ebb vårdag".
Staaaaark och vill iväg. Måste blåhålla honom som kanske syns.
Varje hästtjejs dröm? =) Riktigt härligt var det iaf.
En kall fotodag.
Full fart!
Helge dagen efter operationen ;(
Han såg så hemsk ut stackarn, spec fram på halsen. Och hade ont i magen efter att ha legat så länge på rygg. Plutten.
Sist en bild på Lurven i full fart i skogen.
Nu fick det räcka för ikväll.
Natti


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0