Bästa på länge!

Dagens ridtur var den bästa på länge! Fin häst (efter ett tag) helt underbart väder och sällskap av Stina och Mon Amie.
Grande fick galoppera sig varm, flytta lite och böja lite sen var han som gelé i mina händer men med bra stöd och bra tryck med bakbenen.
Man får passa sig med ett sånt bett jag red med idag bara. Hästen kan knäppa av och bara kröka på nacken utan att ha med sig bakdelen om man inte "rider ordentligt". Jag hade det här bettet idag pga mina trasiga armbågar =(
Det går tyvärr inte att rida med bara sitsen och väldigt lätta förhållningar när man har en till häst med sig. Då hade jag nog varit i Falun snart..







Som sagt så har jag varit på after ski, som var mer eller mindre galen. Folk på borden, killar utan kläder, osv. De spelade riktigt bra ikväll så det var kul. Fick sällskap av ett gäng "gubbar" (40?) från Stockholm också, som hade FF i Grönklitt den här helgen. FruFritt =)

Nu ska vi äta potatisgratäng och kyckling och sen se liiiiite lite melodifestival innan det blir film.
Go kväll!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0