Jag längtar efter sommaren och jag tänker ...

foto0591 (MMS)

Jag längtar efter sommaren och jag tänker gnälla över det! Vi har haft snö och jättekallt sen november och jag är så less! Less på kylan, på all snö, på att ha täcken på hästarna, less på att inte kunna rida i skogen, less på att använda motorvärmare, less på att alltid ha jättemycket kläder, less på att frysa, less på det mesta som har med vintern att göra just nu. Fast ge mig -5 med sol, skoter, snowboard eller en ridtur så älskar jag det. Det är nog för lite av den varan som gör mig less. Imorn ska jag fixas i håret så då blir jag nog lite gladare iaf :)



Kommentarer
Rebecka

jag förstår inte hur ni överlever upp i norr, så mycket mötker, snö o uschligt o så lite sommar :/

Jag skulle bli knäpp, tycker det räcker som det är här...

2011-03-01 @ 20:42:16
URL: http://rebeckawersten.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0