Imorn ska Helges sko på igen. Tur det för ...

foto1386 (MMS)

Imorn ska Helges sko på igen. Tur det för det blir så stor skillnad med och utan sko. Snedbelastning är inte att leka med. Från det ena till det andra så ska jag lägga ut annons på Grande idag. Inte säljes förstås utan hel-, halv fodervärd eller medryttare. Han förtjänar mer tid än jag har och jag behöver lite avlastning ibland. Jag har en medryttare nu men hon kommer ca 2 ggr månad så det gör varken till eller från. Dock är han så rolig att rida nu så en halvfodervärd hade räckt. Eftersom Helge bara får skritta så vill jag rida mer än det. Hoppas jag får tag i någon ansvarsfull, noggrann och rutinerad person som man kan lita på. Han ska stå kvar i stallet iaf, för både min, hans och Helges skull.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0