Hihi jag i min julklapp jag fick av älskli...

mms_img-11004923 (MMS)

Hihi jag i min julklapp jag fick av älsklingen. Älskar den! Kommer användas väldigt mycket har jag en känsla av. Mamma skulle väl också haft en :-P Hade en fantastisk julafton igår. Vi var hos moster i deras supermysiga hus vid sjön i gesunda. Tror vi var 14 st totalt och alla lika härligt knäppa :-) Har nog aldrig skrattat så mycket som igår! Jättekul och supertrevligt var det. Blev en ganska sen kväll och så en tidig morgon i stallet i morse. Red Helge ett skrittpass på en äng och så har jag fixat stallet så det är klart tills ikväll. Helge skötte sig bra och jag red mest på stora volter för att få honom rund och mjuk i sidorna. I höger varv är det lite svårare men det gick det med tillslut. Lite vila nu sen middag med familjen och utgång på parken ikväll. Avslutar med ett stort grattis till min älskade pappa som fyller år idag!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0