Namnsdag!

Grattis alla Susannor! Tror minsann det iaf är EN Susanna till som läser min blogg så grattis till dig =)

Idag har jag kämpat mig igenom en jobbdag och allt vanligt stallfix plus hagbygge. Kroppen mår inte så bra just nu och jag blir helt slut men hoppas det ska bli bättring på det framöver. Det ska bli bättring framöver. Orkade inte bygga klart hagen så imorn får hästarna gå i vinterhagen och äta hö så fixar jag klart beteshagen på eftermiddagen sen.
De har tappat en varsin sko nu så även om jag orkade rida skulle det inte gå, men hovis kommer på måndag. Efterlängtat!

I helgen vet jag inte riktigt vad som händer.
Kanske kräftskiva imorn med tjejerna, eller kanske inte.
Kanske kräftskiva i Bollnäs på lördag, kanske inte.
Fixa klart moppen på söndag, fast inte säkert.

Det enda som ÄR säkert är att jag ska jobba. Lite extra klirr i kassan. Ja tack!

Det är en fin kväll ute och jag gillar inte alls att jag måste ligga still i soffan och slöa ist för att vara ute =/ Överlever inte en dag utan att få vara ute i luften och rida, gå i skogen etc.




Kommentarer
Sanna

Tackar o bockar :o)

O detsamma till dig!

Hoppas du får en toppenhelg!!

Kram S(us)anna

2011-08-12 @ 12:27:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0