Jättesöndag.

Söndagen innan måndagen då jobbet börjar igen. Huvva!

Lite småseg efter gårdagen som innehöll hästar och stall som vanligt men också dop och dop/bröllopsfest. Blev ganska sent och jag drack någon snaps och lite Dooleys plus Baileys så det kanske också har sin del i att jag har varit piggare. Dock inte bakis alls! Skall tilläggas =P Åt ju oavbrutet hela kvällen så alkoholen märktes knappt.

Sovmorgon idag, fast ställde klockan på 09. Längre än så ska jag inte sova. Har varit och fixat lite på moppen. Snart är den nog igång! Den rackarn. Har diskat och fixat mat så det blir lite lunch sen stallet och rida Helge på banan. Efter det ska jag göra något jag inte gjort på väääääldigt länge. Hihi, bildbevis kommer!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0