I did it!

ÄNTLIGEN!

Som jag väntat på den här dagen! Och varit livrädd, men nu är det äntligen över! Vilken otrolig lättnad. Lite fler tester och koller väntar men själva operationen är klar och jag hoppas jag inte behöver göra en till.
Ja, nu fattar ni som undrat att jag opererat mig. En enkel operation under lokalbedövning men jävligt hemsk ändå.
Hade jag inte gjort den hade jag kunnat utveckla cancer och det känns ju inte så kul. Nu är det bara att hoppas att allt är borta och att det inte kommer tillbaka!

Jag var så rädd så jag skakade i väntrummet och det där så kallade "lugnandet" som jag fick märkte jag inte ens av. Möjligen att jag blev lite snurrig när allt var klart. Nu ska jag ta det lugnt några dagar, inte rida på tre veckor sen ska det väl vara som vanligt igen.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0