Handskar från hv polo som jag köpte i skar...

foto2437 (MMS)

Handskar från hv polo som jag köpte i skara förra veckan. Hur sköna som helst! Riktigt tighta men ändå känns det knappt att man har dem på sig. Snygga och matchar mina nya ridbyxor och mitt nya schabrak gör de också :D Jag längtar så efter att få använda min nya utrustning när jag kan rida igen. Har även vunnit en auktion på helt nya lättviktsstigbyglar som ska bli intressanta att testa när de kommer. Tänkte köpa dem i skara men gjorde inte det och nu vann jag dem för nästan halva priset. Perfekt. Idag ska båda hästarna promeneras, kan tänka mig att Helge har lite träningsvärk från igår som behöver röras ur.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0