Vårstädning

Idag har jag varit riktigt effektiv i stallet!
Hästarna har blivit skodda och medans röjde jag i sadelkammaren, plockade bort vintertäcken och fram med höst/vårtäcken. Städade bland lindor, stallapotek, schabrak osv.
Ni vet väl att man BEHÖVER 40 par lindor och lika många schabrak? =) Vet inte vart alla mina är dock, hittade ca hälften, resten har jag väl lagt på något bra ställe, som jag glömt, i vanlig ordning.





När hästarna var klara tog vi en liten promenad sen promenerade jag även hem. Skönt väder! Älskar våren.

Nu har jag mat på spisen och efter den och en dusch blir det soffan och bästa tv:kvällen i veckan =)




Kommentarer
Helge

Hej! har du en mail där jag kan kontakta dig? Har tusen frågor ang. Helges operation.

2011-04-14 @ 17:35:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0