Hallå, nu är det dags att bli frisk.

Nu börjar jag bli jävligt less på att vara sjuk...
Det är liksom inte bara det ena utan det andra och det tredje också. Jag hade kommit igång riktigt bra med träningen. 3 dagar gym, 2 dagar löpning plus ridning och promenader med hästarna och nu, nästan inget.
Går med Helge och rider men det räcker inte, inte på långa vägar.

Så imorn när jag vaknar är jag frisk som en nötkärna och kan träna igen! Vill inte bli lat och tappa för mycket. Har visserligen bara vilat 10 dagar but still!



Kommentarer
sara

sv. Jaa har man bra kvalite på lädret så suger det åt sig som attan, bara att dränka i läderfett hehe, skitlätt om man vill ha det mörkare :D

2011-04-06 @ 20:28:17
URL: http://ussing.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0