Grande och Jessica

Uppe tidigt och tog ut hästarna och fixade stallet imorse. Sen åkte jag in till Mora, köpte hårfärg och lite annat och la mig på gräsmattan några timmar och läste tidningar. Härligt men inte lika varmt som igår.

Vid 4 åkte jag tillbaka till stallet och gjorde ordning Grande som Jessica skulle rida vid 5 och här är resultatet.







I början var han väl lika stel och olydig som vanligt men tycker hon fick till honom fint efter ett tag. Jag ska rida själv imorn och se om jag kan jobba vidare, förhoppningsvis är han mjuk och genomriden så jag slipper slita arslet av mig =)

Helge fick gå en timme i sommarhagen och beta medans Grande fick kämpa så svetten lackade.

Nu, mat, dusch, sova och imorn jobb igen =(


Kommentarer
Elin

Är det hon som ridit dina hästar lite förut också?

Hennes sits har blivit jättefin! Det var inge fel på den förut men den är bättre ändå nu! :)

2011-04-26 @ 18:25:27
URL: http://stallvran.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0