Trött!

När klockan ringde i morse trodde jag inte att det var sant. Fanns liksom inte en chans i helvete att jag skulle gå upp, och framförallt inte att jag skulle jobba! Efter ett väldigt snoozande så kom jag tillslut upp ändå och hamnade på jobbet på något outgrundligt vis.
Efter 6 timmar bar det av hemåt igen och direkt till stallet för att åka till Orsa med Helgepållen.

M-L hoppade honom och det gick jättebra förutom att han rev rätt rejält med fram en gång och blev osäker så han stannade några gånger efter det men när han kände sig säker igen hoppade de en liten 90 bana utan problem.



Uppvärmning.



Jag har även ridit Grande idag. Red honom på en äng vid stallet och han gick helt okej. Lite stelt i början men har inte ridit dressyr på honom på ett tag nu. Hade grymt ont i armbågarna efteråt även fast jag var jättelätt i händerna. Lär väl få dras med det här ett tag verkar det som... Skapligt irriterande att få ont av att rida, det är ju mitt liv. Tänker jag inte sluta med och så är det med den saken!

Imorn har jag utsläpp i stallet och sen ska jag hämta Tessan på tåget så ska vi leka lite, rida bla. Tänkte försöka hinna sola innan jag plockar upp henne.

Åså kommer ju älsklingen hem igen förstås! =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0