Söndag.

Hade som sagt sovmorgon i morse. Gick upp och åt frukost framför tv:n och Sagan om ringen =) Riktig mysmorgon.
Vid elva åkte jag och Andreas till stallet och fixade det. Han packade hö, bytte vatten och rullade lindor. Det är jättekul att han vill vara med så mycket och hjälpa mig i stallet.
Sen red jag Helge och han gick och sprang med Grande. Blev en tur längs sjön i blåsten.
Helge är fortfarande helt sjukt på tårna. Spänd, laddad och han känns som en bomb som kan explodera när som helst. Idag krävde jag bara att han skulle gå fram till handen och ta förhållningar. Han var så spänd att det inte gick att göra så mycket annat.
Det är verkligen höst i luften idag. Kallt, blåsigt och löven på träden är gula och röda.
En härlig ridtur var det iaf.
Nu ska vi till Orsa en sväng sen blir det storhandling i Mora.


Kommentarer
Rebecka

fina som alltid.

Vad härligt att ha så nära till vattnet!

2010-09-27 @ 21:08:29
URL: http://rebeckawersten.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0