Underbar helg.

Härliga, busiga häst!
Idag följde Evelina med mig till stallet och red. Jag Helge och hon Grande.
Vi red till en äng bakom mina föräldrar och red lite volter osv sen stack vi vidare mot skogen. Helge var jättefin på slutet när vi travade genom skogen hemåt. Fin i munnen, mjuk, avslappnad och i bra form.
Han hade lite bus för sig på ängen men inte så farligt alls. Fattar inte hur han kunde vara så energisk efter ett ganska jobbigt pass igår, men det är kul!
Tränat på att räta på mig idag men det glömdes bort lite ibland som kanske syns =) Jobbar vidare på det! Andreas har tjatat idag igen.
"Sträck på dig!"
"Bak med axlarna"
"Ner med hälarna"
Skitbra att ha en gnällgubbe som fotar ;P

I förmiddags var jag och tittade på hoppträningar för Fredrik Knutsson i Orsa. Riktigt intressant och väldigt inspirerande måste jag säga.
Ikväll har jag, Evelina, Sara och Anna umgåts lite och sen blev det söndagsmiddag hos mamma och pappa.
Det godaste grillade köttet jag ätit nånsin tror jag. Riktigt gott!
Nu ska vi ta det lite lugnt efter en hektisk dag sen sooooovaaa.


Kommentarer
Rebecka

ni är så fina!!

2010-09-13 @ 16:24:38
URL: http://rebeckawersten.blogg.se/
Catrin Egerfors - Mitt liv som tävlingsryttare!

Väldigt fina bilder :D

2010-09-15 @ 11:41:58
URL: http://cathie.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0