Nähäää...fullt upp?

Det har varit en händelserik helg.
Igår var vi först ut med hästarna. Jag red Helge och Andreas tömkörde Grande. I alla gångarter! Han sprang där bakom som en tok när vi galopperade. Hihi, riktigt bra gjort!
Efter stallet gjorde vi lite ärenden på stan sen började vi fixa oss inför 80-talsfest för Krille som fyllt 30.
Jag har nog aldrig tagit så lång tid på mig att göra mig i ordning och ändå såg jag nog hemskare ut än nånsin =)
Och Andreas skulle absolut ha hockeyfrilla så jag klippte honom, efter lite tjat om eftertanke men med några öl innanför västen så skulle det minsann klippas så det gjorde jag. Blev rätt bra om jag får säga det själv.
Blev en rätt tidig och lugn kväll för mig, men inte riktigt för A =)
Han var tydligen "seg" imorse av någon konstig anledning.
Jag däremot var inte seg i morse! Klev upp vid 8 och följde Marie-Louise på tävling i Säter.
Fyndade ett Bucas täcke för 200:- där också. Skitbra!
Mina hästar fick vila idag. Åkte dit och fixade stallet bara sen röstade vi och nu blir det dagens första mål mat.
Tjohej


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0