Morgonträning.

Hade en underbar sovmorgon idag och vaknade halv nio. Jätteskönt att sova ut ordentligt!
Efter frukost var det dags för markarbete med Helge.
Vi plockade fram en cavaletti-serie och två små studsar. Han har aldrig hoppat studs förut men det var inga problem alls. Han var väldigt fin och jag är nöjd med passet. Han blev verkligen lösgjord fort när vi travade bommarna. Efter bara några gånger kändes han riktigt mjuk och "med". Det var jättekul att rida, när han går som bäst är jag verkligen glad att jag har en sån underbar häst, iaf enligt mig.
Lite bilder som Andreas tog, han var snäll och följde med.
Som syntes så behöver jag fortfarande bli starkare i överlivet och räta på mig men det tränar jag på. Andreas lät mig inte få en lugn stund =)
Nu ska vi äta sen iväg och fixa lite ärenden.


Kommentarer
Emma

Vad fina ni är! :) Helt otroligt att se Helges utveckling. Han ser sååå FIN ut! Samt stooor, fast du är ju van med Grande iofs. ;)Han är ju inte direkt liten han heller- hihi :)

2010-09-11 @ 22:05:44
URL: http://spirans.blogg.se/
Jessica

Bra jobb där!! Kan ju inte klaga på att han inte tar i och lyfter benen där direkt! =)



Kram

2010-09-12 @ 10:34:33
URL: http://dromdansaren.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0