Magkänslan.

Den lyssnar jag på ofta(st).
Var och kollade på Legacyn idag och magkänslan var inte bra... Jag vill inte ha bilen. Den var bra att köra, rätt fin osv men det var en del saker som jag inte fick klarhet i, en del saker med bilen som var smått konstiga och då är det ingen idé att göra någon affär.....Får leta vidare. Tänker inte stressa in i något bilköp den här gången. Vill fortfarande absolut INTE sälja min bil ;(
Red Helge en kortis i skogen idag. Han var spänd som jag vet inte vad. Har aldrig suttit på en mer spänd häst så när han tillslut lugnade sig efter 20 min travade vi en bit sen skrittade vi hem igen. Spöregnade hela tiden också så det var ändå inte kul att vara ute..
Här spelar killarna in låtar för fullt så det verkar inte bli mycket sova än så länge...
Imorn drar jag och A till Dyverdalen och fotar bröllop!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0