Idag är det dags att börja bygga sista hag...

foto0670 (MMS)

Idag är det dags att börja bygga sista hagen för i år. Tråkigt att börja ge dem hö nu men egentligen så har de gått på bara gräs ganska länge in på sensommaren. Fint att spara på hö så länge det går. Förutom bygga hage ska jag nog duscha och schamponera Helge. Det var ett tag sen och hans svans börjar se lite dassig ut. Han har vila idag och en medryttare ska rida Grande. Imorn ska Jessica rida dressyr på Helge och så ska jag nog försöka klämma in ett markarbetspass i veckan också. Det är så grymt kul att rida markarbete! Det blir vila måndag och söndag för Helge den här veckan för på söndag ska jag nog till Säter och titta på hopptävlingar och hjälpa ML. Ska på 30årsfest dagen innan så kommer nog vara rätt mör på söndag kväll. Hela veckan har jag fullt upp så jag nästan längtar tills den är slut :)



Kommentarer
Anna

ska vi rida markarb tillsammans? :)

2010-09-13 @ 22:45:17
URL: http://jernpiller.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0