Dagens.

Efter gårdagens träning mådde jag skitdåligt när jag kom hem. Hade världens tryck över bröstet och vaknade med lika i morse. Kunde inte sova som jag brukar i natt utan fick ligga på rygg (big NO NO), det satt kvar när jag började jobba så jag fick tid på vårdcentralen för att kolla det. Det var en sträckning i en muskel/muskelfäste så det är bara att fortsätta träna som vanligt =) Bra bra
Träning blev det idag också, med Helge.
Sara var med på Grande och vi red ut en rejäl sväng i skogen. Galoppen på Helge var riktigt bra! Kunde galoppera när Grande travade. Inte spec långt men det är ett framsteg iaf. Dessutom satt jag mycket i traven idag och hade honom ganska fin iaf. Dock var galoppen bäst idag.
Hade jättekul som vanligt när jag rider Helge. Underbara lilla grållen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0