Bra besked.

Det gick bra hos veterinären idag!
Knölen var en förstorad lymfkörtel som inte var någon fara alls, skulle hålla koll så den inte växte bara.
Misstanken om struppipningen kunde vi snabbt konstatera att det inte var. De gick in med kamera i halsen och allt såg jättefint ut. Väldigt kul att se och Helge stod där så snällt så, utan lugnande. Efter det fick han tänderna fixade också och sen åkte vi hem.
Skönt att få svart på vitt att det inte är något fel på honom och att jag kan rida som vanligt. Nu ska jag anmäla oss till en hoppkurs för Fredrik Knutsson i Orsa om två veckor. En bäbisgrupp =)
Fick hem nya ridstövlarna idag =D Mina Tretorn sålde jag ju för att köpa dessa. Vissa kallar dem plagiat men jag skiter i vilket. Tycker dom är mycket snyggare! Och så var dem sjukt sköna också.
Idag ringde jag och bestämde mig för bilen så om en vecka ska jag hämta den =) Vad det är för bil får ni se då.
Hejsvejs!


Kommentarer
Jessica

Å, vad skönt att det gick bra!! =D



Kramar

2010-09-28 @ 19:41:30
URL: http://dromdansaren.blogg.se/
Emma

Vad skönt att det gick bra hos veterinären. :)

Åhh, vad kul med hoppkurs för Fredrik!!! Det var länge sedan... Stövlarna ser mkt snyggare ut än Tretornstövlar föresten.

2010-09-28 @ 21:13:39
URL: http://spirans.blogg.se/
Sanna

Va skönt att Helge var frisk!

Man blir allt lite nojjig över sina små pållar :o)

2010-09-29 @ 07:32:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0