Städade ur bagaget på bilen igår och själv...

foto0820 (MMS)

Städade ur bagaget på bilen igår och självklart skulle det testas om det gick att ligga där inne, vilket det gjorde :) Gott om plats i en annars rätt liten bil. Hur som helst är den inte min längre :( Köpte min nya idag vilket är jättekul men sorgligt att sälja pärlan. Kommer sakna den. Inte på vintern dock, då är förhoppningsvis den nya bättre. Ska provdra med den redan i helgen då jag ska på hoppkurs med Helge. Jag och Evelina hoppade lite med hästarna idag. Vi var på ängen och hade ett pyttehinder som vi skuttade några gånger. Vi kom ordentligt fel en gång men gången efter när vi kom fel igen rättade sig Helge jättebra. Han lär sig! Det känns bra inför helgen. Kändes även helt okej med min ridning. Började inte krångla även om jag såg att vi låg fel och var skapligt stadig iaf. Imorn blir det en lugn tur i skogen för Helge och efter ett bad för på torsdag ska han klippas. Bye bye från en annan del av älvdalen.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0