Regn och åter regn.

Idag har det inte blivit många knop.
Jag blir verkligen påverkad av vädret. När är det så grått och tråkigt som idag har jag ingen lust med nånting.
Hästarna fick vila idag. Jag hade ingen lust alls att varken rida eller ut och gå i spöregn så jag gjorde inte det. Regn brukar inte stoppa mig, vi red tex i regn igår utan problem men idag kände jag inte för att ge mig ut. Helge gillar inte heller regn, han skakar på huvudet och är märkbart irriterad så nån gång ibland får man faktiskt ridskolka pga regn.
Jag fixade stallet och tog in hästarna lite innan 17. De stod bara och tråkade i sina hagar ändå och Helges täcke hade regnat igenom men han hade ett till under så han var varken blöt eller kall.
Tog lite kort på vilka bett jag använder mest, som jag skrev om igår.
Det här har jag bara provat en gång men som sagt så funkade Helge bra på det. Ska rida dressyr med det på onsdag så får jag se om det fortfarande känns bra.
Lite fler..
...så har jag några till jag inte orkade leta fram =)
Äsch orkar inte skriva nå mer så hejsvejs...nu ska jag äta popcorn ist =P


Kommentarer
malin

varför använder du så många olika bett? bara undrar..har man chans att fråga lär man göra de, kan alltid lära sig nått nytt:)

2010-10-20 @ 09:03:52
URL: http://fredriksbergsagnes.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0