De andra är inne på media markt och jag vä...

foto0831 (MMS)

De andra är inne på media markt och jag väntar i bilen. Är inte så intresserad av elektronikprylar och jag har gått nog i affärer för idag. Typiskt killar att de aldrig ger sig. Jag är nöjd med dagens shopping. På ikea hittade vi allt vi skulle ha och lite till, men det ingår ju när man är där, det vet ju alla. På hööks hittade jag hasskydden och ett bett. Så blev det ett par jeans också. Har ingen ursäkt för dom. Dom var så sköna bara! Jag hatar jeans men dom här var jättesköna, inte jättedyra och snygga. Dessutom kan jag sälja ett par replay jeans jag nästan aldrig använder så har dom finansierat sig själva :) Jag äger Becky Bloomwood i shopping (hon i boken)! Just nu undrar jag dock vad pojkvän gör där inne? Det är väl aldrig ett bra tecken att bli kvar länge i en affär. Bäst jag hämtar honom så han inte gör något dumt. Fast en stor platt-tv hade inte varit helt fel. Jag sitter kvar ett tag till.. Fin bild på solnedgången va? Lite längre fram höll jag på att ramla av.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0