Allt eller inget.

Bilskatt, bilförsäkring, hö, hovslagaren och livförsäkringen. Det ska jag betala den här månaden PLUS allt det andra.
Det måste firas. Imorn blir det kalasande! Får väl se till att komma in gratis. Jag "känner" ju faktiskt en i bandet =)
Var iväg och försökte sälja skidprylar idag men det gick inget vidare. Totalt apdåligt kan man säga då jag inte fick en enda pjäxa såld.
Skitsamma. Så viktigt var det inte.
Stallet fixade jag innan jag åkte och hästarna fick ju vila. Imorn ska jag rida ett rejält dressyrpass i skogen på båda två. Fullproppad av smärtstillande möjligen så mina armbågar pallar två hästar på en dag. Här skulle jag kunna gnälla lite om hur jobbigt det är att vara så klen, stackers jag å bla bla men jag hoppar över det, ni vet väl om det redan.
Jag har köpt gurka, morötter och dipp att ha tills ikväll. Bra va? Att jag försöker dra ner på chipsen menar jag.
Dock köpte jag ju chips OCKSÅ den här gången men va fan. Man kan ju inte tvärsluta så där. Då kan man trilla av pinn av chipsunderskott vet ja. Nä jag varvar chips och gurka, då blir det ju lite mindre chips iaf =) Gosh, jag är ohyggligt smart ibland.
Nu kom älsket oväntat hem nästan i tid så nu skiter jag i det här!


Kommentarer
Lina - Inridning, tävling och graviditet!

Sv: Hur är det i bogen? :P Det ser lite snålt ut, men du har kanske inte så monsterbreda hästar som jag? ^^

2010-10-29 @ 22:36:41
URL: http://equilina.se
Jessica

Chipsberoende är ett tungt beroende, jag vet för jag är i samma sits själv! Behöver du någon att prata med så finns jag här! ; ) Haha!



Supertack att du fixat header! Hur får jag koden? Mailar du den?



Kram kram

2010-10-30 @ 11:46:22
URL: http://dromdansaren.blogg.se/
iana

Ouch! Chipsberoende r faktiskt inte att leka med, och du bör trappa ner oerhört försiktigt! 1 gurkbit på 5 chips kan nog vara lagom :b!

Hi hi!

2010-10-30 @ 12:07:41
URL: http://illiyena.wordpress.com
Jessica

Den är jättefin och jag vill ha den! Men vart ändrar jag inställningarna för storleken?? =) Jag och datorer alltså... =)

2010-10-30 @ 15:15:54
URL: http://dromdansaren.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0