Huvudvärk och väntan.

Idag blev min bils avgassystem (något i det, katten heter det visst, jag kan tro att det är katalysatorn) lagat för tredje gången. Hoppas verkligen att det håller i sig nu för då är min bil helt klockren *ta i trä*.

Hämtade alltså bilen efter jobbet. Fick vänta en halvtimme innan den var klar.
Är det något jag hatar så är det att vänta! Det är sånt slöseri med tid då man kunnat göra nånting vettigare.
När bilen äntligen var klar brummade jag direkt till stallet och tog in hästarna och fixade stall. Lindade Helges ben som vanligt och gav honom medicin. Han börja ta det med ro nu, tjafsar inte alls. Han är en cooling min pålle när det gäller djursjukhus, sprutor, medicin osv. Han har varit med förr om man säger så.

Har inte gjort något vettigt alls sen jag kom hem. Lagat mat, det är väl det. Och ätit en Pronaxen. Hade så ont i huvudet och det kändes som början till migrän vilket jag ville slippa.
Pga det så tänker jag parkera i soffan resten av kvällen. Risken finns att jag somnar känner jag så jag ska nog hitta på något att göra samtidigt så jag kan sova ordentligt ikväll i stället.




Kommentarer
Matilda

Vacker bild!!

2010-11-18 @ 10:26:13
URL: http://vickysutbildning.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0