Första snön...igen =)

Första RIKTIGA snön idag. Och som det har snöat! När jag gick ut från lägenheten i morse låg det säkert 1 dm på marken. Egentligen vill jag inte ha snö än men jävlar vad härligt det är ändå. Så mycket ljusare ute tex.
Idag åkte fyrhjulsdriften i kan jag säga. Min bil är frän =) Det kändes inte ens att det var snö ute. Love!
Imorn blir det stora mandomsprovet för bilen då jag ska jag dra både transport och häst genom snön till Rättvik.
Hoppas fortfarande på bra väg.
Hästarna klarade sig med sina sommarskor och traktbrodd idag i snön men måste skos så fort som möjligt nu.
Nu: Halvåtta, Bonde, Greys. Hej!


Kommentarer
Jessica

Samm tv-schema som mig ikväll! =) Förutom att jag missade halv 8...



Håller tummarna i morgon att Helge är ok!



Kram



(Fick lite hjälp med att få in headern också så nu är den på plats! Jättefin! Tack och bock!)

2010-11-10 @ 19:58:00
URL: http://dromdansaren.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0