Buspojke =)

Träningen i Svärdsjö gick fint. Vi fick lite mer att tänka på och hästen var duktig. Det kommer bli nervöst den 22 maj. Jag ska visserligen bara visa men man vill ju att det ska bli så bra som möjligt, så bra det bara kan, spec när det inte är ens egen häst. Kan bara föreställa mig hur nervös Stina lär bli.
A fick rida Grande idag. Blev en kortis barbacka. Han envisas med att rida barbacka men idag fick han lov att ha ledare när han inte ridit på så länge. Blev några travsteg ändå och han är så duktig =)
Självklart skulle han ha hjälmen på coolast möjligast vis på slutet...vet inte om jag håller med honom om coolheten dock.
När vi kom tillbaka fick Grande gå tillsammans med Helge resten av dagen. Stackars Helge är ju fruktansvärt uttråkad så han tog chansen att busa direkt!
Min underbara buspojke.








Nu, mys framför tv:n!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0