Tre dagar kvaaar!

Sen drar vi till Estockholmo och ser ACDC! YEEEY!
Det ska bli gryyymt kul. Ska se till att för det första hitta till Stadion och därefter krångla dit bilen, helst med oss levande i. Äsch, det är lugnt. Jag är grym på att köra bil i Sthlm. Aggressivt OCH bra! Så det är nog lugnt.
Jag och E har ridit hästarna idag. Hon är så bra med Grande så det är jättekul!
Helge var rätt knäpp men höll sig på mattan skapligt ändå. Galopperade några språng och han bockade visserligen inte men samlade sig mer och mer och mer tills han drog iväg några steg men jag hade graman så direkt jag tog i den lugnade han sig.
Imorn ska jag hoppträna Grande och Helge får vila.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0