Sommarvärme.

Idag har varit både en bra och en jobbig dag.
Fick ett samtal direkt jag vaknade att Helge hade kolik. Inte så kul när man är 15 mil bort. Underbara Stina och Lena tog dock hand om honom så han piggnade på sig. Hoppas han fortsätter med det. INTE kul att vara borta när något händer. Så typiskt. Jag behövde iaf inte åka hem så vi gick på stan i Bollnäs en sväng och råkade shoppa lite.
Hittade en tröja, en keps, solbrillor och en eyeliner.
Var hos frisören igår förresten. Ska bli blond igen så just nu är jag redhead =) Tydligen ofrånkomligt när man ska gå från mörkbrunt till ljust. Innan midsommar borde det vara ljust igen.
Lite bilder från idag och igår.
Resten av dagen ska jag försöka hålla mig lugn över Helge, läsa tidning, äta godis och umgås.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0