Marknad

Shit vad mysigt det är med marknad!! Vi åkte till Rättvik vid 10 i morse och var hemma igen halv 4. Gick runt där och kollade på vantar, kepsar, prydnadssaker osv. Mycket är ju bara skräp men en del saker fick följa med hem.
Höjdpunkten var nog ändå att äta langos.


Självklart skulle det handlas marknadsnougat.



...och provas diverse huvudbonader...
..de där och den översta skapelsen hade nog blivit bra ihop.
Vi hittade varsin passande t-shirt...
Plötsligt blev jag påhängd den här. Han trodde visst att jag skulle ha den där jag stod och fixade i köket.
Försöker visa mitt missnöje.
På vägen hem såg vi "lapplisade" bilar. Haha det var samma visa förra året, att folk inte lär sig.


Kommentarer
Jessica

Haha, snygga bilder! =)



Sv: Jo, de hade en ridbana på G tidigare. Där står det en stor lada nu... =) Den nya paddocken är vid vägen, där det är vitt staket nu. Har ju bara varit gräs där tidigare men nu ska de fixa underlaget samt göra den längre! Blir nog ca 20x60m. =) Superbra!



Kram kram

2010-05-09 @ 09:58:47
URL: http://dromdansaren.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0