Igår var jag och Helge ute i skogen och kl...

foto0289 (MMS)

Igår var jag och Helge ute i skogen och klättrade. Han behöver bygga muskler och jag behöver få upp flåset så Tömkörning blev perfekt. I måndags red jag och Elin ut hästarna. Första traven på Helge sen vilan. Han var lite knäpp men gjorde inget jättedumt. Han böjer ryggen som ett u, drar huvudet mellan frambenen och slänger fram benen. Haha ser nog ganska kul ut. Idag ska jag och Sara rida en sväng i skogen och imorn blir det nog en skrittur runt byn.



Kommentarer
Syster

Skrittur runt byn, låter som någonting för mig!! :) fast jag jobbar till typ halv nio!! :(

2010-05-26 @ 13:14:37
URL: http://sofiekans.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0