ACDC Sthlm stadion.

Jag lever. Det trodde jag inte vid 2,3,4,5 tiden i natt. Vi var sååå galet trötta när vi körde hem från Sthlm. Men hem kom vi, till slut...
Åkte hemifrån vid halv 10 ungefär. Faktiskt tidigare än planerat.
Mellan Falun och Hofors orkade jag inte köra längre så vi tog en paus och bytte.
Efter lite felkörning och så hittade vi en parkering precis vid stadion och köpte pizza...
...lite mys i Humlegården...
...innan det var dags att köa.
Väl inne (efter lååång tid) köpte vi såklart t-shirts.
Efter 4,5 timmars väntan var jag skapligt less och hade ont som satan i ryggen.
Meen den som väntar på något gott!
Till slut körde de igång och det var värt all väntan.
Det får räcka för så länge.. Hade gryyyymt kul och de var sjukt bra!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0