Långpromenix och korvgrillning

Nu har jag precis slagit ner rövva i soffan efter en långpromenad med hästarna. Jag och Helge gick medan M red Grande. Det var varmt och kvavt men ändå härligt. Hoppas sommarvärmen börjar komma snart. Gärna till midsommar.
Vi gick en rejäl vända idag. Längs sjön och igenom byn. Vi tog oss en drickapaus hemma också =)
Det passade båda hästarna att bara skritta på grus och asfalt idag. Spec Helge som hopptränade igår. Andreas var förresten med och filmade så jag ska fixa en liten film sen.
Hittade några kort från när jag och älsk var i stugan i söndags också.
Vi grillade korv...
...men alla blev inte jättegoda.
Haha, ser göttans ut va?
Mys!


Kommentarer
Matilda

Så söt häst =D

Är det din?

2010-06-19 @ 21:30:45
URL: http://vickysutbildning.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0