När klockan ringde i morse hörde jag direk...

foto0324 (MMS)

När klockan ringde i morse hörde jag direkt att regnet öste ner, och jag blev så glad. Det betydde att jag slapp cykla till jobbet. Hoppas det slutar regna tills jag ska rida bara så jag och Helge bli genomblöta för ut ska vi, oavsett väder. Andreas red Grande igår så han får vila idag... Är på jobbet och sliter. Eller det är armbågen som sliter. Var hos sjukgymnasten igår och han skulle försöka göra läkningen akut och för att göra det måste man ju bli mer skadad och det gjorde ont! Det böjdes, drogs, tröcks och grejades så jag trodde armen skulle gå av till slut. Dock är akupunkturen fortfarande mycket värre. Hur som helst, idag har jag skitont men ska tydligen ha det. Bäst jag aktar mig för bladen också. De gör rätt ont de med kan jag lova. Man har lyckats skära sig x antal gånger genom åren. Inget allvarligt dock. Ta i trä.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0