Hoppträning.

Helges andra riktiga hoppträning idag. Eller kanske första. Iaf andra gången han hoppar med ryttare efter operationen. Marie-Louise red och det gick jättebra! Det är riktigt kul att se deras framsteg tillsammans. ML har hittat lite knappar och kan rida bättre i hans enorma gång och Helge börjar förstå hur man hoppar och lyfter på tassarna =) Han är inte tittig alls. Vi hoppade regnbåde, vattenmatta och murdelar idag. Jag är jättestolt matte!
Andreas var snäll och filmade så jag ska fixa ordning en film sen men så länge blir det några bilder.
Blev inte så mycket bilder för jag ville se live och inte genom en kameralins, men det får duga så länge.
Film borde komma inom de närmsta dagarna.
Jag är jättenöjd med dagens träning och han lär sig så otroligt fort! Det var många framsteg idag från förra gången. Idag hoppade han och man såg att han har potential.
Sjukt kul! Min häst är så jäkla fin! Hihi


Kommentarer
Marre

Haha, jag riskerar så gärna livet med en sån snygging som tom. heter Helge! och om han fortsätter utvecklas så här så är det nog inte als omöjligt att komma ut på en 90 i slutet av sässongen :D

2010-06-22 @ 07:13:15
URL: http://clarquists.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0