Åh jag är helt slut! Gick och la mig i tid...

foto0064 (MMS)

Åh jag är helt slut! Gick och la mig i tid igår och var skapligt pigg i morse men nu..nu är jag helt sjukt seg och sliten. Gnäll gnäll. Ska fortsätta med det för jag ska på akupunktur idag efter jobbet. Jag har ont i båda mina armbågar och ska se om det hjälper. Monotomt arbete plus hästar är väl inte den bästa medicinen mot klena armbågar kanske. Det ska bli intressant iaf, jag har aldrig varit på sånt förut. Efter det ska jag hem och göra ordning Helge till Marie-Louise som ska rida honom. Han och hennes egen häst verkar vara väldigt lika både i personlighet och kroppsligt så jag hoppas de trivs ihop. Har kameran med så bilder blir det men tror dock inte att datorn vill ta emot minneskortet idag heller. Den har börjat flippa lite. Tur pappa är datatekniker och kanske kan kolla över den. Ny dator är inte vad vi behöver köpa just nu... På torsdag åker vi till Bollnäs över dagen på studentmottagning för lillebror Frö. Sen på lördag ska jag göra klart min tatuering på axeln i Leksand. Spännande! Jag är inte helt säker på hur den ska bli än men det ordnar sig väl innan lördag hoppas jag :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0