Karlstad-Tibro

Nu har vi landat i Tibro efter att ha gått på stan i Karlstad och badat nånstans i Vänern efter vägen.
Dock vaknade vi ju i Ulvsbyn och packade ihop där..
Vi har haft det riktigt grymt där och rekommenderar det varmt till alla som vill rida western, lyssna på härlig countrymusik och umgås på äkta westernvis i saloonen =)
I Karlstad blev det lite shopping. Ska visa bilder sen men hittade ett Aerosmith oversize linne, grå chinos (HM) och en grå klänning på Monki.
Fikas skulle det självklart göras också.
Andreas hittade två linnen och en vit v-ringad t-shirt. Som jag tvingade honom att köpa =)
Efter vi gått på stan åkte vi till Hööks och köpte en galet snygg förbygel och ett bett till hästarna.
När jag tillslut lyckats slita mig från Hööks åkte vi vidare mot Tibro.
Mellan Kristinehamn och Mariestad hittade vi en jättefin badplats där vi stannade och svalkade oss. Var så sjukt varmt i husbilen!
Nu har vi ätit lite här och ska snart ta en promenad och sen bara ta det lugnt.


Kommentarer
Emma

Använder du fortfarande aerosmith linnet?

Om inte har du lust att sälja det till mig?^^

Vill väldigt gärna ha detta linne men de säljs tyvärr inte mer.. :(

2012-03-07 @ 19:56:07
URL: http://emmaskytte.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0