En lördag morgon.

Helge och Marie-Louise från idag. De hoppade en liten bana på typ 85 cm. Han var inte riktigt på hugget idag. Tog inte framåtdrivningen och bjöd ingenting men jag tror att det är för att inte havren "kickat" in än.
Han har ju vilat en vecka och då tog jag bort havren helt, han fick bara kraften  (han får annars ganska mycket havre) och i onsdags kväll började jag ge honom igen men bara lite sen ökade jag givan och först ikväll kommer han få sin vanliga giva. Dessutom tar det ju några dagar innan havren "tar" så det är nog bara därför. Han gjorde sitt bästa ändå och hoppade allt men kröp inpå några gånger och så.
Bättre lycka nästa gång! Han får några lugna dagar så kör vi igen sen.


Kommentarer
EmbLeM

Sv: Ja det har verkligen blivit populärt Kingsland på senaste tiden :P Själv har ja ingenting från Kingsland ;)

2010-08-01 @ 16:10:40
URL: http://emblems.blogg.se/hast


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0