Det har hänt..

Ja det har det banne mig. Mitt första riktiga ålderstecken (hoppas jag). Jag har lagt ut mina sjukt snygga Converse på tradera för att de inte är sköna. De gör ont att gå i efter ett tag så jag vill inte ha dem längre.
Hallå, för några år sedan klämde man in de stackars tassarna i allt möjligt som fick fötterna att gråta redan innan och man kunde knappt gå på flera dagar efteråt. Nu ska det vara sköna skor, jag säger inte fotriktiga för då är det nog dags att börja fundera på pensionen. Hur som helst har jag faktiskt ett par klackar som är runt 10 cm så jag hoppas de väger upp, dock använder jag dem inte men de finns ju iaf.

De hemska, alldeles, alldeles, alldeles.......underbart fina skorna.


Hur kunde jag skriva ner det där innan jag berättat att jag har semester nu?! Iaf: JAG HAR SEMESTER!! Har inte fattat det än men så är det. Jag ska vara ledig 4 hela veckor. LOVELY!
Vi har lite rolig grejer inplanerade så jag hoppas de går i lås.

Nu ska jag åka till stallet och mocka skit, det får man aldrig semester ifrån =) Hästarna vilar idag och ikväll blir det firmafest.
Håller tummen för finväder imorn för då blir det att åka båt och bada hela dagen.



Kommentarer
Rebecca

snygga ju ;)

2010-07-09 @ 14:09:18
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/
Jessica

Snygga! Storlek? Pris? =)

2010-07-09 @ 23:30:42
URL: http://dromdansaren.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0